Subject: Telia Eesti AS volikiri - numbribroneerimise andmekogu
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:25:16 +0200

Tere

Edastame Teile Telia Eesti AS volikirja ja palume lisada juurdepääsuõigused 
numbribroneerimise andmekogule.

Samuti palume alates 28.02.2024 Allan Palm eemaldada volitatavate 
nimekirjast. Varasem volikiri 26.09.2023 nr EC.1-2/119. Teistele jäävad 
volitused kehtima, kuni volikirja lõppemiseni 30.09.2024.

Lugupidamisega

Marge Paasik

dokumendihaldur

Telia Eesti AS

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .